tisdag 5 juli 2011

Det gick fort

Dagen rusade iväg jag hann inte ens blinka känns det som. Började morgonen med tvättstuga. Sedan begav jag mig till mamma och åt lunch med henne medans maken gjorde ärenden på sitt håll. Det är så avkopplande i villaområdet bland lummiga trädgårdar och barnskrik på avstånd.
  Helt plötsligt blev det kväll och den gick väldigt fort den med. Pratade bort hela kvällen med systeryster. Maken är på bio och jag har satt mig i soffan för lite tv häng och avkoppling. Får se om jag håller mig vaken tills R ramlar in genom dörren. Imorgon blir åter igen en hel dag med mor min. Lite shopping och lunch. Idag längtar jag faktist efter ett glas rose i trevligt sällskap på en uteplats i ett lummigt villa område.
Hoppas ni har haft en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar