onsdag 6 juli 2011

Goddagens lill lördag

Redan lillördag. Inte för att det spelar någon större roll för mig men dock mitt i veckan. Natten var hemsk pga smärtor i ryggen. Kunde knappt sitta eller ligga. Slutade med att jag la mig i tv-soffan och små tittade på b-serier. Maken hade konstig frossa hela natten och låg och skakade i sängen med dubbla täcken och filt. Jag har smått ont i halsen av konstig anledning men har försökt lindra med te och honung. Hann med ett kok av rabarbersaft nu på förmiddagen så då finns det till ikväll. Kall och god!
  Ska strax bege mig mot Täby och mamma. Blir lite små shopping på babyland och lunch ute som det ser ut nu. Hoppas ni som har semester njuter av solen och dop i havet. Jag får nog ta igen allt sådant nästa år. Men nu längtar jag efter grillningen ute i Märsta med familjen. Lite mer än 2 veckor kvar men mysigt ska det bli.
Måste springa nu njut av dagen fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar