måndag 11 juli 2011

My sweete closet

Jag behöver verkligen gå igenom in garderob. I mitten av min graviditet rensade jag ut 2 sopsäckar med kläder som jag vet att jag inte kommer att använda igen. I källaren har jag säkert 2 resväskor fulla med kläder som jag inte vet om jag ska ha. I garderoben här uppe i lägenheten hänger det kläder som är tillfälliga pga graviditeten samt kläder som jag ine kan ha för tillfället. Sen har vi alla väskor och skor. Källaren är full och även våra garderober här uppe. När bebis är ute och jag har satt igång med att avlossa dessa överskotts kilon måste jag gå igenom vad som behövs och inte behövs. Visserligen kan jag redan nu göra upp hur jag vill att min basgarderob skall se ut och jobba ut efter den. För jag måste få ordning på mina kläder och tillbehör och inte ha massa kläder och dylikt som bara tar plats men inte används. Måste vara mer genom tänkt på alla plan. Ska ta mig en funderare någon dag och börja skriva upp vad som behövs och vad som skall ingå i min basgarderob. Kan ju bli riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar