söndag 17 juli 2011

Söndag på förortskullen

Vi gjorde en utflykt till Bromma idag och besökte citygross och Öb. Tog med lilla  svågern som behövde fylla kyl och frys då min svärmor är bortrest. Vi bjöd in oss själva hos makens kusin och fick tacomiddag. När vi kom hem här på kvällskvisten fick vi ett ryck och gjorde klart i tv-rummet. Nu hänger tavlorna på plats och gardinerna har jag förkortat och hängt upp.
 R beställde varmasmörgåsar som precis har intagits och det är någon gammal jackie Chan film på tv som snurrar. Jag är smått trött då jag endast sovit 3 timmar i natt. Hoppas på mer sömn idag. Känns skönt att få lite gjort allafall. Imorgon står jag utan några planer får se hur pigg jag är. Skulle behöva tvätta och dona lite. Men det återstår och se imorgon. Nu ska jag krypa upp i soffan och läsa bloggar och sen ska jag nog krypa ner i sängen med en bra bok.

1 kommentar:

  1. Fasen vad gott! måste jag äta till frukost :)

    KRAM

    SvaraRadera