lördag 2 juli 2011

Sommar bär

Har små plockat här hemma och dammat och vädrat. Det är riktigt kvavt även fast det ser molnligt ut på himlen. Har hunnit med en svalkande dusch och njuter av mina favorit bär -körsbär. Finns inget godare på sommaren. Körsbär och vattenmelon det är sommar för mig. Sitter och små fnular på kommande veckas aktiviteter. Om humöret kan hålla sig uppe som idag då skulle jag vilja planera in lite tid med mina vänner. Änsålänge är frisör och barnmorska inbokat.
 Om en timme beger jag mig mot villaområdet som jag älskar med lummiga trädgårdar och fridfullhet. Kvällen är änsålänge oplanerad antingen blir jag kvar i älskade villan eller så bänkar jag mig på makens jobb. Det är trots allt sommar och en juice och en bok på uteserveringen är inte helt dumt det heller.

1 kommentar: