lördag 1 oktober 2011

Dag 19

Detta ångrar jag

Det finns mycket i livet  man ångrar men jag försöker leva efter att man bara ska ångra det man aldrig gjorde.
 Jag ångrar jag jag aldrig bad en person om ursäkt för mitt beteende för några år sedan. men livet går vidare och jag tror att han mår bra idag. Det var en gammal vän som det uppstod endel missförstånd med och sedan gick jag en bit underjorden för att slippa ta konsekvenserna. Vår vänskap hade varit infekterad långt innan den händelsen. Men det gnager i mig än idag att det blev som det blev. Det finns tusen saker jag kan ångra men inga jag vill nämna här och nu. Men för att inte ångra saker som kommer att göra för ont så vill jag varje dag säga till dem jag älskar att jag älskar dem. Och jag vill inte somna brevid min man osams. Likaså med min familj. Vi vet aldrig när det är försent!

1 kommentar:

  1. Jag gillar inte när det händer saker man ångrar och sen inte får en chans att rätta till det....

    SvaraRadera