onsdag 12 oktober 2011

Dag 26

Mina drömmar

Jag är en drömmare. Jag drömmer i vaket tillstånd och när jag sover. Drömmarna är och har allti dvarit min tillflyktsort. Bland mina egna moln skapar jag en värld som är rosa och fluffig. Och mina innersta drömmar är redan uppfyllda. Jag fick gifta mig med mannen jag älskar. Jag slogs och drömmde. Och efter många år blev han min. I vit klänning stod jag brud. Kanske lite udda omständigheter men jag stod brud som jag ville i vit klänning. Jag drömde om en dotter med mörkt hår som skulle le så sött mot mig och vara mig nära. Och se min dröm och min bön besvarades och nu har jag en ljuvlig dotter som jag älskar över allt annat. Visst har jag fler drömmar men jag begär inte att någon utav dem skall besannas då jag fått det viktigaste. men jag drömmer och hoppas att vi förblir lyckliga och friska visst är det så så klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar