söndag 16 oktober 2011

Dag 28

Idag och om tio år

Idag är jag mamma ledig. Blev mamma för snart 3 månader sedan och tiden går verkligen fort. Att tiden går det visste jag men nu när Viktoria finns här hos oss så inser jag allt mer hur fort det går. Idag bor vi i en fyra rummare som är hyresrätt. Min man har egen restaurang som han driver med sin kusin. Vi har det bra ekonomiskt sätt och jag räknar med att vara hemma till Januari 2013. Vi har inrett vårt hem så som vi vill , det är små pyssel kvar som lite fondväggar och detaljer tavlor etc. Men vi trivs och området vi bor i är jätte mysigt. Har svårt att tänka mig att flytta härifrån dem närmsta åren.

Om tio år tror jag att vi bor i radhus/villa. Vi har säkerligen 2 eller 3 barn och Viktoria går i skolan. Jag har pluggat färdigt och har ett jobb som jag trivs med. Min man driver säkerligen eget då också. Antingen en annan restaurang eller har gått in i en annan bransch. Förhoppningsvis trivs jag ännu mer med livet och med mig själv. Vi har familj och vänner omkring oss som vi älskar och njuter utav livet till fullo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar