fredag 21 oktober 2011

TGIF

Fredag i vårt hus. Det blir lunch dejt med min mamma klockan 13. Mysigt saknat henne massor. Ikväll är vi bortbjudna till vänner. Kan bli trevligt som ett avbrott i vardagen. Har känt mig låg några dagar så lite glädje är ett plus. Har lagt om kosten denna vecka och ser redan resultat. Känns bra! Har lite svåra beslut jag måste ta närmsta veckan men det ska nog ordna sig det också. Liten somnade för en stund sedan så jag får lite egen tid här. Sköt upp tvätten till imorgon. Förstår inte hur det kan bli så mycket tvätt här hemma. Men vi är ju tre personer som använder kläder flitigt. Får nog lov att installera en tvättmaskin när lillfisen inte är behov av sitt skötbord. Men åandra sidan är jag behov utav förvaring och då är hyllorna i skötbordet perfekt. Innan hade jag ett skåp stående så det tåls att tänka på. Hyllor som man fäster i kaklet känns inte så bra. Så vi tar helg här och nu. Maken är iväg och fixar lite pappersarbete så då passar det ju perfekt med att vi åker och träffar Viktorias mormor.
Hoppas ni får en bra helg ni fina där ute!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar