tisdag 4 oktober 2011

nackspärr

Har näcksparr som för vardag blir värre likaså min rygg. Det är nog dags för mig att ringa vårdcentralen då det dessutom bränner lite i huden ovanför mitt snitt. Ja återbesök på MVC är också ett måste då jag inte kunde närvara på det som var inbokat. Jag liksom glömmer bort mig själv i spädbarnsdjungeln. Fokuserar på det som är kul och glömmer bort dem där viktiga sakerna. Har egentid här på förmiddagen då maken och dotter sover. Städ och tvätt avklarades i söndags och därav kan jag lata mig denna förmiddag. Sen bär det av vi har lite att göra idag. Butiker som skall besökas av olika anledningar och lite pyssel här hemma.
  Jag är lite små trött efter en underbar dag igår. 7 timmar hemifrån med underbara tjejer från mammagruppen. Det blev lunch i kista galleria och en massa butikshäng. Imorgon är det mammagrupp på BVC så då återser jag tjejerna igen och barnen så klart. Hoppas på lunch med min mamma imorgon också. Har saknat henne då det var en vecka sedan vi sågs. Älskade mummy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar