fredag 11 november 2011

2011-11-11

Viktoria med min brors dotter för några veckor sedan

Nu är det fredag igen som alltid jag hinner inte med.
Upp tidigt idag också pga av smärta i rygg och i vänsterhand. Jag har svårt att greppa med handen dessutom. Det tar emot och handen känns stel. Ja ja nästa torsdag är det ju dags för sjukgymnast.
Gårdagen bjöd på tvätt. Lyckas få in två pass så nu är allting rent och alla små kläder är undanplockade från Viktorias garderob.  Men igår kväll när jag gick igenom hennes garderob insåg jag att ungen har ju massor utav kläder så vi behöver inte uppdatera denna storlek. Blir mer att satsa på nästa storlek. Ska kolla vad som behövs tills dess då det är vinter månader framöver.
Dagen idag bjuder på promenad med mitt kusin barn och hennes mamma. Trevligt trevligt. Lite paket som skall hämtas på Ica och ikväll är vi bort bjudna. Skall till makens bästa kompis. Kan bli riktigt trevligt. Är inte direkt iform för att umgås på högnivå men det ska nog gå bra.
Farbror min fyller år idag så ett samtal till usa skall också göras. Hoppas ni får en bra dag.
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar