onsdag 9 november 2011

Tidig morgon



Liten provar pappas vigselring
Busar med mamma
Vårat hjärta Vi älskar dig!
Här blev det en tidig morgon. Liten vaknade fem och ville ha mat. Nu har hon somnat om men jag är uppe med tuppen. Tack vare en enorm smärta i ryggen kände jag att sängen är min fiende just nu. Duschat och hunnit få i mig två koppar kaffe. När familjen sover hinner jag få lite gjort. r ska gå upp om en halvtimme för att åka till jobbet. Men liten bör sova några timmar till. Mamma grupp idag och det handlar om mat. Hade tänkt att stanna hemma men är väldigt nyfiken på ämnet så vi får pallra oss iväg. Eftermiddagen bjuder på besök hos frisören. Ska svika min favorit frisör och ge min systerdotter en chans. Hon går andra året på frisör linjen och gör sin praktik nu. Ska iväg dit senare och få min utväxt bortfärgad samt funderar på lite slingor och så ska burret klippas bort.

1 kommentar: