onsdag 16 november 2011

Vänder?

Älskade liten härom morgonen

En hel natts sömn. Har det vänt nu? Kanske inte ska ropa HEJ ännu men liten sov från tio igår kväll. Sov ännu. Hon vaknade och åt vid halv två och vid kvart i sju. Känns underbart och jag är lite utvilad inte ordentligt men om det fortsätter så här då e jag bara glad. Tar det lugnt idag en promenad får räcka mer än så orkar jag inte. Fortsätter på det lugna stuket som vi kört i några dagar.
  Igår överraskade maken mig med ett ordentligt frisör besök. Nu är jag en aningen kortare i barret och har en jämnare nyans över hela huvudet. (bild kommer). Har en hög med papper på skrivbordet som måste tas om hand så det är lika bra att sätta igång. Hoppas ni får en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Jag har just nu en tävling på min blogg som jag tror du skulle tycka om :-)
    http://designtjejen.blogg.se/2011/november/tavla-och-vinn-salladsskal-fran-lappat-klar.html#comment

    SvaraRadera