lördag 12 november 2011

Trött i bollen

Förändring förändring. Liten somnade precis får se hur länge hon sover. Hon har skrikit konstant i flera timmar nu men ingenting tyder på att hon  har ont förutom att hon skriker. Hon har varit så här i flera dagar nu och jag vet  inte om det är något utvecklings språng. det tär på krafterna kan jag lova. Jag är helt slut och vet varken in eller ut. Hinner inte med någonting. Försöker plocka lite här hemma så det inte ska se ut som hej kom och hjälp mig. Om tre timmar borde R vara hemma. Då blir det han som får ta liten ett tag så jag kan samla energi. Imorgon är det farsdag hade tänkt att baka en tårta men det hoppar jag över. Finns verken tid eller ork till det.
Nej nu ska jag plocka undan och sen  lär nog liten vakna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar