torsdag 17 november 2011

Godmorgon Torsdag

Här har vi varit vakna ett tag. Eller vi och vi. Jag rättare sagt. Liten sov från halv åtta igår med några matningar. Vid 23:30 ville hon upp en stund men efter 20 min somnade hon i pappas famn. Undra om hon kände på sig att pappsen kommit hem och att hon saknat honom? Ja jag inbillar mig det i allafall. Hon vaknade till här vid fem rycket och åt lite. Jag tassade upp tog en dusch och klätt på mig. Sitter nu med dagens första kaffe kopp. Har lite ont i sken benen efter gårdagens maraton promenad. Idag blir det lunch med min mamma och sen sjukgymnasten. Tur att maken är ledig så att jag får lite avlastning. Tvätt står också på schemat. Ja som vanligt då en husmors dag tar aldrig slut.

1 kommentar:

  1. Go kväll husmorsan! ;)

    Hoppas dagen blev fin!

    Jo, skorna alltså de rosa i min blogg är köpta i USA men kanske finns de på Natalie Schutterman i Stockholm? Eller på webshoppen Net-a-porter som levererar till Sverige :)

    Kram

    Ida & Nike

    SvaraRadera