fredag 27 juli 2012

Beige



Fredag och vi gjorde den till en underbar dag. det blev stan runt med älskade Emmy och hennes son Ture. Vi har gått överallt och ingen stans. Ett besök på moderna blev det också och gissa vad jag fick med mig hem?
Liten var klädd i beige idag. Shorts från hm och tröja från Zara. Blev även lite fahion shopping till liten. V fick jätte fina presenter av Emmy och Ture. Skjortklänning och kofta från Hm och ett par moccisar. Emmy kan min stil hon.


Jag hade tänkt att avsluta denna dag hemma med dottern och bara hänga. men vädret är alldeles för fint så vi beger oss in till stan igen. Besöker maken på jobbet och jag kan äta min middag där. Njuta ute i det fina vädret med något kallt att dricka. Hoppas ni får en fin fredags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar