söndag 15 juli 2012

Fånga stilen

Har länge varit trött på min garderob men NU är jag så less. Måste hitta tebax till min egna stil. Allt i min garderob är bara blä blä blä. Följer ingen röd tråd längre och inget matchar varandra. Förr klädde jag mig väldigt klassiskt jeans skjorta kavaj osv. Älskar det men då jag varit gravid och inte tappat alla grav kilon ännu så passar inte min gamla garderob. Dessutom så vill jag få in lite mer av den mer lasey stilen tänk lite bohemclassic typ oddmolly men classy. Svårt att förklara samtidigt som jag vill vara lite hård. Hmm ja det krävs en ordentlig rensning i garderoben och i höst köper jag nya kläder för det kommer jag behöva! Mitt första köp blir ett par riktigt färglada byxor. Dem kommer matcha mina mocca loafers med en snygg kofta. Så får vi börja addera lite assecoarer igen. Nu ska den här mamman inte vara en hösäck längre.

2 kommentarer:

  1. JAg behöver också! Gemensam shoppingtur framöver??

    SvaraRadera
  2. åh jag är preeecis där du är! Efter den här graviditeten är min garderob ett stort frågetecken...?

    Vi får nog göra om-göra rätt tror jag, mycket shopping med andra ord :-)

    Kram

    Ida,Nike&lilla Juni

    SvaraRadera