måndag 9 juli 2012

Rethosta

Det kliar i min hals och sen igår har jag haft rethosta. Det går nog över inom sinom tid. Här hemma är jag ny duschad ochs itter redan med pyjamasen på. japp klockan är strax halv sju men jag gör mys redan nu. Liten har hunnit få middag men min middag står på spisen och puttrar. Lilla fröken är nog väldigt trött då hon endast sovit 40 minuter denna dag. Men det blir att tvinga henne att hålla sig vaken så att hon inte somnar för tidigt. Vill inte gå upp klockan 5 med henne imorgon bitti. Smått kinkig som hon e låter jag henne leka bäst hon vill i köket. Favorit lådan är utdragen och fryspåsarna ligger huller ombuller på golvet. Men det får vara så för att hålla henne någorlunda glad. Hissen lagades till slut så vi har hunnit med två promenader, parkhäng och  lek med Leila och lilla J. Glass i solen blev det också innan vi begav oss hemåt. Imorgon är vi hela familjen hemma. Vi ska iväg på lite ärenden och sen får vi se det sägs ju att det ska bli regn. Nu ska jag röra lite i katsrullerna och hoppas på mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar