tisdag 24 juli 2012

Godmorgon Tisdag

Vilken fin och underbar dag vi fick igår. Mitt lilla ärende gick jätte bra men jag håller på infon ett tag till. Ni får vara nyfikna. Vi blev bjudna på middag igår så jag hann aldrig påbörja garderoben. Kanske idag maken är ju hemma och allt. Nu sover han iförsig men jag och liten e vakna och har hunnit med lite morgon bestyr. Ser ut som om vi får fint väder idag fast det lovades regn. Får se vad dagen bjuder på. Behöver åka och handla men det kan man ju göra när som helst. Idag för ett år sedan låg jag sedan ett dygn tillbaka med jätte värkar och bara ville att mitt älskade barn skulle komma ut. Väntade nog just nu på att få epidural och hade ont av kvaddlarna som sattes i min rygg. Det var två jobbiga men otroligt fantastiska dygn den där förlossningen. Jag minns nästa allt helt klart. Tänk att vi snart har haft vår princessa hos oss i ett helt år. Vilken otrolig gåva hon är.
Liten sessa 2 månader gammal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar