måndag 6 augusti 2012

Another rainy day

Dagens skansen planer blev inställda då väder gudarna lovade regnet. Visst blev det regn men väldigt sent så vi hade hunnit med skansen i behagligt väder. men bara att planera om. Jag och liten drog benen efter oss hemma länge och njöt förmiddagen. Jag hann med viktiga samtal och lite mail. Hon lekte av sig och sov en tupplur. Sen blev vi upphämtade av Viktorias faster och kusin. Styrde kosan mot Ikea och sen blev det en tur till makens jobb. Vi är nyss hemkommna. Jag myser regnet och känner mig rätt sugen på hösten och allt den har att erbjuda. Svängde förbi Bigbaby idag och betalade det nya vrål åket. ja ni hörde rätt vi byter upp oss i barnvagns djungeln. Min älskade bugaboo Cameleon blir utbytt till en bugaboo donkey! Japp vi väntar utökning 3 blir 4 i början av februari. Känns underbart lite läskigt och spännande på en och samma gång. Kroppen är full av blandade känslor.
Den här graviditeten skiljer sig inte alls mycket från den med Viktoria. Jag har mindre illamående dvs jag slipper att kräkas men mår ändå dåligt. Men annars är den sig lik. Magen är redan rätt svullen och jag har gått in i vecka 11. Men det blir nog så när man blir gravid så tätt in på. Viktoria hann inte fylla ett innan denna lilla varelse började gro i min mage. Nu hoppas vi på att allting kommer att gå bra. 
 Snart ska liten nattas och jag? Jo jag tror jag ska koka mig en kopp te och mysa framför datorn. Får sådant pyssel humör när regnet öser utanför och idag vill jag pyssla med datorn. Fånga ideer och få inspiration. Hösten är nära och här ska boas ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar