torsdag 9 augusti 2012

Torsdag?

När jag vaknade trodde jag att det var onsdag. Men nej torsdag fredag redan imorgon! Där ser man det går fort. Vi väcktes tidigt då makens telefon ringde hans ena anställd var sjuk så hans lediga dag var snabbt förbi. Bara hoppa upp ur sängen för han och bege sig till jobbet. Har vi tur kommer han hem efter lunchen. Det hoppas vi på då vi ska hämta upp nya vaknen och diverse annat idag. Sen har ju litens farmor kommit hem från semestern så vi ska ju till henne också.
Själv sitter jag i köket och fryser. Fönstret är på halv glänt och det känns att det inte är sommar väder ute. En kofta åkte på men ändå är jag frusen.

Har hunnit med att måla naglarna i en underbar kulör från Chanel  nr 339 Cassis
Vet inte vad vi ska fördriva tiden med i dag riktigt. Jag surfar runt efter kläder till mig och overall till lite. Var på stadium igår och provade en didriksson? heter dem så? Men jag vet inte. Ska väl surfa runt en stund till när liten ändå roar sig själv. Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar