lördag 18 augusti 2012

Service


Igår efter mycket om och men beställde jag Reima overallen till V från Smilebutiken. Jag ringde dem för att råd fråga mellan dem tre overallerna jag hade i tanke. Och vilken service jag fick så det blev vantar och mössa också. Jag kommer absolut att handla från dem igen.



Efter tvättning och lite små plock hemma begav jag mig till stan. Fick med mig tröja och byxa från Zara till V. Nu tror jag hennes höst garderob börjar bli komplett måste eventuellt komplitera med slitstarka byxor typ jeans då det blir mycket ute lek i sandlådan.

PÅ kvällen fick även jag fina presenter av maken men det får ni se i ett annat inlägg. Nu blir det att sötta fart här hemma. Vi ska ju på dop och innan dess ska jag och svägerskan till frisören och föna håret och allt ska fixas så jag måste nog ladda med en kopp kaffe och sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar