lördag 25 augusti 2012

Godmorgon lördag!

Hej lördag!
Är det lite sol jag ser ute? Här har vi börjat dagen med tvättstuga och jag ska äntligen ge mig på att börja sortera , rensa fixa , dona och höst städa i alla rum. Tar ett rum i taget och det får ta den tid det tar om det så handlar om veckor. Just u laddar jag batterierna med en kopp te och mjukar upp min hals som gör lite ont. Sovit rätt dåligt vaknade halv fem och somnade inte om förrens vid kvart i sex. Sen dess har jag sovit av och till fram till kl 9. Men nu sätter vi fart och gör en dag av denna dag också.

Vad har hänt den här veckan då?

 Så kom Reima overallen och den verkar vara så bra som jag hoppades på.
 Regnkläder inhandlades 
 Matchande stövlar
 Mitt nya projekt. Viktoria fick ärva en dock säng. Här ska sys madrass och sängkläder
 Så kom det snigel post. Jag älskar bästa vännen Emmy
Fint meddelande och fint armband. ME LIKE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar