fredag 17 augusti 2012

Dåligt bloggande

Skyller på fint väder och mycket att göra. För det är nog så det har varit den här veckan. Mycket ute lek, fix och trix hemma och en make som jobbat väldigt oregelbundet. Idag gör vi helg lite senare på eftermiddagen. Innan dess blir det städ och tvätt som står på schemat. Och visst borde jag hinna med lite blogg inlägg också för den delen. Annars har vi en lite annorlunda helg framför oss. Idag fyller min bror 40 GRATTIS! Min syster med familj valde att åka upp till honom och hans familj i Huddiksvall men jag valde att stanna hemma. Lite svårt att ta med sig liten en hel helg och då maken jobbar som han gör kan jag inte lämna henne hemma. Men det går ingen nöd på oss. Har barndop imorgon hade helt glömt bort det kom på det häromdagen. Så vi ska väl se vilken klänning som passar denna smått gravida kropp. Plocka fram kläder tillr esten av familjen också. Nej nu ska jag göra nytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar