fredag 3 januari 2014

Godmorgon fredag

Sovmorgon igen! Men jag lät klockan väcka mig. Kan inte sova till 11 varje dag. Nästa vecka är det jobb igen. Vädret är ju inte direkt någon hit heller så jag tror vi ställer in oss på vår. Skulle nu det komma någon snö ja då åker vinter humöret äntligen på och så myser vi runt. Men i övrigt så ställer jag in vår i sinnet och rensar vidare här hemma. Dagen idag är fullspäckad. Jag har massor att göra. Svågern döper sin son på måndag och jag har en drös med saker att ordna. Choklad ska dekoreras , ballonger beställas, saker skall inhandlas och så avslutar jag dagen med frisören. Blev inte alls nöjd med sista besöket. Känner mig rödhårig och saknar  det mer ljusa bruna. Fina Madde ska styra upp barret på mig.
 Här hemma sover alla utom jag så dags att göra nytta! Hoppas ni får en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar