söndag 5 januari 2014

Ordning och reda

I december började jag rensa och sortera här hemma. Och herre min gud vad man kan samla på sig saker. Jag som ändå sorterar och rensar fler ggr / år. Men nu måste jag oxå inventera för att se vad som finns och vad som behövs. I år måste jag mer planera mina köp och vara mindre impulsiv. Har flertal inredningsaker som inte används / passar in. I garderoben är jag nästan klar. Har investerat i sådant jag tycker om och behöver och nu ska jag bara addera lite detaljer.
 Nu ska jag krypa ner i sängen och mumsa grädde och jordgubbar. Titta på den gamla tv-serien tre kronor och ta igen lite sömn. Imorgon vankas dop och fest!

1 kommentar:

  1. Rensa ska jag också börja med i morgon tänkte jag, så himla skönt att få en översikt på vad man har!:-)
    Kram

    SvaraRadera