måndag 27 januari 2014

Välkommen måndag


Nu får de vara slut på sjukdomar och vi hoppas på att arbeta fullt. Viktoria fick bli hämtad tidigare i torsdags pga ont i öron och geggiga ögon. Väl hemma hade öron värken försvunnit men ögonen har geggan lite. Enligt vårdcentralen var de inga problem med ögonen. Bara hålla dem rena så skulle de gå över. Så vi har avgjort att hon får gå till förskolan idag. Jag och maken jobbar så lillskrutt ska till farmor. Mitt nya jobb? Ja jag har är vikarie på vårdcentralens labb och sitter och tar blodprover och labbar om dagarna. Detta är bara ett kortidsvik men väldigt spännande och lärorikt. Det är en erfarenhet att få göra detta. Idag är de svårt att få ett sådant jobb som uska så kag tog chansen. 
På söndag fyller Nicole ett år. Tiden har gått så otroligt fort. Och så mycket har hänt under hennes första år. 
Nu ska jag packa väskan och börja bege mig mot jobbet. Ha en underbar dag alla fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar