torsdag 29 maj 2014

Bra förvarings medel

Granit är en butik som har väldigt bra förvaringsting. Jag har köpt på mig diverse olika produkter från dem som fungerar väldigt bra för mig. Här nedan presenterar jag mina favoriter från granit.

 Denna låda är perfekt till kuvert, papper och andra skrivbords relaterade produkter
 Denna hurts kan användas till många saker min första tanke var badrummet. Shampo balsam och liknande till förvaring.
 Denna fina glasflaska har jag flytande tvättmedel i. Har märkt upp dem med färg och vittvätt
 Perfekt burk som är stapelbar. Frys in bär i den eller färska kryddor eller ta med den i handväskan för att förvara tex välling i den.
Hattaskar är fina som inredningsdetalj. Jag har två stycken rosa i flickornas rum. Där i har dem sina smycken och hårateraljer.

Tidskriftsamlare gör förvaring av viktiga papper tidningar osv mycket roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar