onsdag 14 maj 2014

rutin på vardagen

Äntligen börjar jag få rutin på vardagen. Stiger upp samma tid varje vardag, morgonen ser likadan ut typ varje dag och jag äter frukost lunch middag på nästan samma tider dagligen. Eftermiddagarna och kvällarna flyter på och barnen börjar också få bra sov tider. Känns otroligt bra och behövligt. När dessa saker flyter på då faller allt annat nästan automatiskt på plats. Har köpt nytt gymkort oxå på gymmet här där vi bor. Så nästa vecka tar jag tag i träningen också. Nu hoppas den här mamman på att bli lite fit inför semestern och att dem här extra kilona som jag lagt på mig skall försvinna. Idag blev en otroligt bra dag på jobbet. Hade målat upp en fasansfull bild men det blev tvärtom jag var glatt överraskad och tog en tur till centrum efter jobbet. Blev nya skor till maken och en seglar jacka till mig. Samt lite smått till jobbet då jag håller på att boa in mig på mitt "kontor" och mitt provtagningsbås!
Nu hoppas jag på en lugn och skön kväll med mina flickor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar