fredag 16 maj 2014

Tillfreds

Vet inte varför men jag får sådan enorm energi kick och behag av att rensa. Det kan vara allt från garderober, källaren till rabatter. Det ger ju en speciell ordning och just ordning och reda är liksom två ord som beskriver mig. Jag vill ha ordning och var sak på sin plats. Jag är likadan hemma som på jobbet. Och nu när det i går rätt mycket administrativt i mitt nya jobb så är kag mer fokuserad på ämnet liksom. Jag börjar mer och mer få ordning och sorterar mitt på de sätt som jag vill ha det. Boar in mig skapar min atmosfär och mina rutiner. Det känns helt jävla underbart. Och vad är inte mer underbart att vi drar på konferens till Rom i september? Min dröm har vart Rom så know dream Come true. Och all uppskattning jag får av chefer och arbetskamrater är helt underbart! Just nu känns livet lite mer än förut!

1 kommentar: