fredag 6 februari 2015

Friday yeah

Fredag och snart tar vi helg. Igår skulle jag städat men mådde inge vidare så nu är jag i fullgång. Ska försöka hinna med hela lägenheten. Så på söndag behöver man bara ta några drag med dammsugaren inför kalaset. Dock har inte vår soffa kommit ännu så jag har smått panik. Vart ska folk sitta på söndag? Kaos! Funderar även på att ta tag i garderoben idag men får se om jag orkar. Makens sida av vår Walk in är katasrofal inget får plats och allt ligger huller om buller. Män kan verkligen inte konsten att hålla koll på sina saker. Själv behöver jag gå igenom mina väskor och skor. Använder inte hälften så någon annan kanske borde ta över ägarskapet. Idag är allafall dammsugaren och moppen  mina bästa vänner.
Vad gör ni denna fina fredag? elel rhar ni redan tagit helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar