lördag 7 februari 2015

tidig morgon


Igår såg jag framemot att slippa ställa klockan. Inga tidig morgon väntade, inge jobb inge dagis lämning  osv. Men tji fick jag. Klockan 6 brukar min klocka ringa. Redan klockan 7 ställde sig barnen upp och ville göra morgon. Och strax där efter ringde jobbet och undrade om jag kunde hoppa in extra idag. Barnen har fått frukost jobbet fick ett nej och jag ska avsluta gårdagens städning. Ingen ide att ligga kvar i sängen kändes de som. Nu dricker jag en kopp te och laddar inför denna lördag. Ska handla och baka och ordna inför morgondagens kalas. Svärmor ringde igår och sa att hon hade gjort dolmar till barnen så ska dit och äta också.
  Tittade på gamla kort igår och hittade vårat bröllops album. I mars har vi varit gifta 4 år men vi har 13 år tillsammans i augusti. Tiden går ju så fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar