måndag 16 februari 2015

Inreda barnrum

Tänkte göra diverse inredningsinlägg om barnrum. Från babyrum till tonårsrum. Både för flicka och pojke. Först ut kommer vara babyrum pojke. Hoppas ni kommer tycka om det. Kommer självklart även visa mina barns rum.
  Barn rum ska enligt mig vara praktiska skapa aktivitet och ha plats för förvaring. Nedan tipsar jag om mina favorit butiker för barn inredning.


Ikea allas vårt gulblåa varuhuset. Bra priser, funktionella möbler finns alltid något för alla
Jollyroom en välsorterad internetbutik som har det mesta för barn och baby
ilva har både internet och fysiskbutik dock ej i sthlm. Högre priser, klassiska möbler
Lexington har fina textilier till hemmet och baby
potterybarn en amerikansk sida som shippar till sverige med dhl. helt underbar barn inredning

Dessa är några av mina favorit sidor men internet är fullt av barn inrednig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar