torsdag 5 februari 2015

Ta nya tag

Ibland måste man börja om. Samla kraft och ta nya tag. Och nu är det dags för mig. Har hamnat lite utanför banan som jag gick på. Mina mål och tankar för 2015 började glida åt sidan men nu tar vi och gör en ny start och tar tag i allt igen. Jag är lite så att jag måste planera för att fungera och när jag ger mig ut på hal is dvs tror att jag kan köra på utan att tänka till då glider jag iväg. Och lite så är det nu. Därför samlar jag ihop mig och planerar mer långsiktigt så ska vi nog kunna uppfylla målen. Jag måste ha ordning runtomkring mig för att få ordning på annat. svårt att förklara. Så för att få ordning på rutiner och inom mig själv måste ordningen på yttre plan vara på sin plats. Därav tar vi denna dag till att städa och ordna i hemmet. finns det fler som jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar