onsdag 15 februari 2012

Det är stort


Liten sov hela natten i sin egna säng. Min älskade stora princessa. Hon somnade i min famn igår som vanligt sedan la jag henne i sin säng som  numera är placerad i hennes rum. Hon vaknade till och jag tänkte nu är det kört. Men hon tittade sig omkring och efter 5 minuter sov hon. Tre i natt vaknade hon och ville ha flaska och det fick hon men jag hade så lite smått ångest över att hon inte låg i vårt rum. Tog en madrass mitt täcke och min kudde och bäddade ner mig på hennes golv. Inte för att det behövdes utan för att jag ville vara nära henne. Tror hon är redo för eget rum men vi föräldrar är inte lika redo. Får se i natt provar vi igen men blir det för jobbigt för oss vuxna så åker hon nog in igen. Men det är väl en vanesak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar