onsdag 22 februari 2012

Utvilad

Vad är klockan? Slog upp mina ögon innan fem av liten som grät till. Men jag är pigg och utvilad. En dag utan man och barn ger energi det ska man inte sticka under stolen med. Men som jag saknade dem. Överröste dottern med pussar och kramar när jag kom hem från mötet igår. Men hur skönt var det inte att sitta på möte med massa mammor och prata mötes punkter och massa goja. Lite sköna garv och gott i magen. Onsdag idag mitt i veckan igen tiden bara rinner iväg. Jag hinner inte med. Lösa planer för dagen antingen stan eller öppnis vi får se. Hoppas verkligen att den där kallelsen till läkaren dimper ner i brevlådan snarast för idag värker handen något enormt. Hoppas på en vårlik dag även idag!

1 kommentar:

  1. Du kan skicka tygerna till
    Sara Ekstrand
    Skogshyddegatan 16
    50631 Borås
    Täcket har fleece baksida och är ca 53x74 cm.
    Kommer kosta 190kr + fraktkostnaden.

    Kul att du blev nöjd med mössan

    SvaraRadera