fredag 10 februari 2012

Vår städning

Inser att jag måste göra en ordentlig vår städning. Tvätt av samtliga gardiner. Rensa slänga skänka sälja av. Fönsterputs och grovstädning. Ja det är sådant jag gör en till två gånger per år. Men det går ju inte att ta allt på en och samma dag. Får vara en månads projekt och kanske tar jag hjälp med fönsterputs. Har börjat sälja av redan idag lite granna på blocket och tradera. Får se vad jag blir av med annars åker det i skänka högarna. Men som sagt lite i taget. Rensa skänka slänga först och sen det grova som gardiner tvätta täcken osv. Räknar med att allt kan vara klart till påsk. Jag mår så mycket bättre när det är rensat och allt är i sin ordning. Och just nu känns allt kaos och inget är där det ska vara hur mycket jag än städar känns det inte bra och nu förstår jag ju varför. Så planerar för detta för fullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar