tisdag 28 februari 2012

Vad hände?

Igår var det strålande sol lite kyligt visst men det var vår i mina ögon. Idag snö kaos och jag vägrar att gå ut. Tvättstuga här hemma och jag har börjat rensa IGEN. Blir tokig får liksom inte den ordning jag vill ha. Ett rum i taget visst men det är svårt när man har en liten som behöver all äns tid och uppmärksamhet. Idag har vi hela familjen här hemma får se vad vi hittar på. Kanske en tripp till arlanda och bästaste syster.
Vi får se. Ser ut som om det är lite varmt ändå för snön känns som om den vill smälta bort hoppas hoppas. Min hjärna är full av tankar och ideer och jag kan inte riktigt sortera ut dem. Men om jag tar en sak i taget kanske det går lättare. Får jag vara ensam hemma ikväll så kanske jag kan få någon koll på saker och ting. Nu ropar kaffe koppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar