lördag 3 november 2012

All helgona

Jag och Liten har tagit det jätte lugnt idag. Det blev sovmorgon efter gårdagens kalasande. Och Viktoria var så trött så hon sov 3 timmar på dagen också. Får se hur den här natten blir. Vi har varit en tur i tvättstugan också då vi hoppade över det i torsdags. 


 Middagen blev en god pasta med skinka och ärtor. Mums och så lätt att tillaga. Både jag och V åt oss riktigt mätta.
 Har inte tagit oss till kyrkogården idag tråkigt nog. Så vi tände mina hemma gjorda ljus. Och dem lyser så fint på matbordet just nu.
Så ser dem ut i närbild. Gjorde fyra stycken igår. Rättare sagt dekorerade 4 stycken. Älskar att pyssla med olika ting. Därför så lycklig över att snart få sätta igång med allt julstök. Här hemma har liten fått på sig pyjamas och borstat tänderna. Jag ska få i mig lite fruktsallad och kanske slå mig ner i soffan en stund innan jag ger mig på att natta fröken bus. Antar att det är många som festar loss ikväll och firar hallowen några dagar sent. Själv hoppas jag på en lugn kväll och mys i soffan när maken slutat jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar