fredag 2 november 2012

Början av november

 Jag hittade äntligen glögg på Ica igår. Överlycklig men jag vet det är en månad för tidigt. Men kan inte hålla mig detta år.
 Värmde mig en kopp och njöt ordentligt medans liten sov. Hon sov två timmar mitt på dagen igår. Och då hade hon ändå lyckats sova hela natten i sin säng oavbrutet. 12 timmar i egen säng/rum och somnat själv. Stolt mamma. Tyvär lyckades vi inte med samma sak igår kväll. Hon var nog väldigt uppspelt då pappan var hemma tidigt och vi höll på att fixa och dona här hemma.
Imorse fick jag hoppa över frukosten då jag skulle till vårdcentralen. Kollade upp konstiga utslag jag har på armar och ben. Men det visade sig vara något virus. Konstigt men det ser ut som om dem är på väg bort nu. Skönt. Så när vi kom hem så njöt jag av frukost och en kopp te. Liten leker i sitt rum och jag ska sluta sällskap med henne strax. Ikväll blir det överraksningfest för min svärmor som blev 60 igår. Så jag ska fixa med lite saker innan vi beger oss till svägerskan för att laga mat och ordna inför kvällen. Blir nog en bra start på helgen. Hur ser era fredags planer ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar