söndag 4 november 2012

godmorgon söndag

Oj vad statistiken ökar på bloggen. Så roligt att se att så många hittar hit. Lämna gärna ett avstamp i kommentars rutan.

Här är det söndag och liten sov hela natten i sin egna säng. Så duktig. Nattningen tog dock längre tid än vanligt men det var det värt då hon sov hela natten i egna sängen. Jag och maken hade lite myskväll igår med pizza och godis och dålig film.
Jag tittade lite på resor igår på skoj. Och när jag sa det till maken tyckte han att det lät jätte bra. Vi ska nu kolla om svägerskan med familj vill följa med oss. I sådanna fall blir det Turkiet för oss nästa sommar. En utmaningen att åka på semester med en 2 åring och en 6 månaders. Men det kan bli så kul. Vi satsar på all inclusive hotel och har hittat ett jätte fint med otroligt bra pris för hela familjen. Men för Viktorias skull vore det kul om hennes kusin följde med så hon har någon att leka med förutom mamma och pappa. Idag söndag är det dags att åka till min mamma som alltid på söndagarna. Jag älskar söndagar och jag älskar att vara hos min mamma. Maken ska tyvär jobba i vanlig ordning men jag och fröken bus klarar oss själva.

Viktoria och hennes kusin. Dem leker så fint tillsammans. Mina ögonstenar.

Dags att göra oss iordning och packa in oss i bilen. Nästa vecka bjuder på alla nya rutiner och en massa lek hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar