måndag 18 februari 2013

Bokrean




Ni har väll inte missat att bokrean börjar 26 februari?
Jag är inte i behov att köpa några romaner då jag har en hög med olästa böcker. Men däremot så ska jag städa ur bland mina matböcker. Så kokböcker står på min lista. Har faktist förbeställt två stycken böcker. Den ena boken som innehåller amerikanska recept har jag suktat efter innan. Pajrecepten finns i en annan boks om min mamma har. Så jag är glad att få tag i dem. Den andra boken innehåller recept från arabländer. Dem böckerna med arabiskmat brukar inte vara några höjdare men den här ska få en chans.
Har ni spanat in något som ni ska köpa på bokrean?

1 kommentar:

  1. Jag har spanat in ett par trädgårdsböcker som verkar bra. Tycker det är perfekt att köpa fackböcker när det är lite billigare, brukar vara så dyrt annars. Samtidigt är jag lite lat så det blir nog Adlibris bokrea om det ska handlas nåt :)

    SvaraRadera