söndag 10 februari 2013

Det känns

Det känns att man lever när natten enbart bjöd på 2 timmars sömn. Har spenderat senaste dygnet hos min mamma med båda barnen. Men när den äldsta blir extremt svartsjuk och snudd på elak då är min ork som bortblåst. Det är en lögn att säga att det är lätt med två barn. Inga moralpredikningar tack. JAg trodde inte det skulle vara lätt men så här? Nej! Dessutom har några i min närhet visat sitt rätta jag o h nu är det dags att göra slag i saken. Nu ska det rensas prioriteras om och en eventuell blogg flytt. Jag informerar självklart. Men först ska jag börja med en natts sömn. Makens tur att ta den lilla i natt och jag ska sova hos den stora prinsessan. Som nu mera är en liten argbigga. Sen imorgon ska jag börja klura på en och annan lösning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar