tisdag 12 februari 2013

Mot nya tider

Igår provade jag ett annat bloggverktyg. Men det föll mig verkligen inte i smaken. Har genom åren provat diverse olika men jag stannar här. Känner mig hemma och kan verktygen utantill. Dem är lätta och fyller mina krav på funktion. Göra om renovera och fixa och trixa är vad som kommer ske här på bloggen framöver. Men när och hur vet jag inte riktigt det är svårt att hinna med allt när man har en pytteliten hemma och en liten större som kräver uppmärksamhet 100% när hon kommer hem från dagis. Sen ska man ju sköta ett hem också. Men det går bra!

Rensar upp i röran och rensar bort energi tjuvar e så less på sådana nu. Har en ny strategi här hemma och det känns så bra. Att vi gemensamt tagit beslut om hur vi ska handskas med diverse människor.


Lite gladare, lite starkare och lite mer jävlar anama!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar