lördag 16 februari 2013

var det lördag redan?

Det är visst redan lördag och familjens klockor slapp ringa denna morgon. Tur var väl det för den yngsta har levererat hela natten. Hon har vaknat en gång i timmen och velat ha mat. Mamman är smått trött idag och vet knappt vad hon heter. Men 45 minuters vila mitt på dagen med den äldsta av flickorna har givit mig lite mer energi. Nu väntar vi på att min syster ska komma och jag kan få pimpla lite kaffe och prata bort någon timme. Jag har lovat Viktoria korvstroganoff till middag. Jag och maken ska ha vår sedvanliga pizza dejt när han slutar jobba. Men det får bli sista pizzan för mig på ett tag. Måste sätta fart på att pimpa min kropp inför sommaren. Vad gör ni denna lördag?

Ja just get had belt glömt att berätta om mitt lill a projekt. det är i samarbete med en kvinno jour. Men först ska jag ge den minsta mat och sen är nog syster här så ni får veta mer sedan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar