fredag 22 februari 2013

Fredag hos oss


Här är det trötta familjen. Den minsta har haft så ont i magen i natt så vi har alla sovit enormt dåligt. Men bara jag och Nicole hemma. Dem andra fick ändå gå till dagis och jobb. Gjorde veckans städ och tvätt igår så idag latar vi oss mest. Äntligen så har Nicole somnat så jag passar på att ta lite egen tid. En kopp kaffe en dusch och lite dator på det. Köpte hem fina vita tulpaner igår som gör sig fredags fina på matbordet. Det blir en oerhört lugn fredag och jag tjejerna ikväll. Lite tv tittande kanske och sen bums i säng. Maken jobbar sent. Imorgon åker Viktoria till mormor över dagen och sover där. Jag ska ha tjej dag i stan. Blir både shopping och middag. Nicole får följa med mig. Sen på söndagen gör även hon och jag sällskap hos min mamma. Skön helg! Har ni några helg planer?
Dessutom sitter jag här hemma och väntar på bebis. Bror och hans fru är på BB så hoppas hoppas vi hör något om någon timme.

Kram

1 kommentar:

  1. Fina blommor! Har själv lite dille på tulpaner just nu, veckans bukett kommer nog att bli rosa.

    SvaraRadera