fredag 1 februari 2013

Välkommen fredag

Fredag igen. Den här veckan gick ju i ett nafs. Vad hände liksom? Även fast jag varit extremt trött så har jag hunnit med en massor.


Var hos Linda och fixade mina naglar i onsdags. Och blir alltid nöjd. Däremot är jag så torr i huden så jag måste verkligen smörja in mina händer flera gånger om dagen. Dags att göra det till en vana.


Igår besökte jag Express Nail och fick spapedikyr. Mina fötter var verkligen i dålig status. Mycket hud åkte bort och det är nog dags att återgå till en gång i månaden besök där. För jag vill ha tebax mina babyfötter. Lite underbar fotmassage och lite rosa lack på det så var min dag räddad.

Fick med mig lite kläder hem till dottern. Hon har vuxit på längden och byxorna börjar krypa upp längs benet. Tröjan med stampe är så otroligt söt och jag tyckte den passade som dagis tröja med ett par gråa tights.

Idag är det ju som sagt fredag och jag har startat med att vitamin boosa mig själv med hemma pressad apelsin juice. Städ och tvätt står på schemat som vanligt. Sen tänkte jag vila lite innan V ska hämtas på dagis. Maken jobbar halv dag så det blir familje häng ikväll. Lovely!! Imorgon beger jag mig mot stora staden och njuter av att vara jag. Håret ska fixas , jag ska springa NK upp och ner och besöka Zara. Sen blir det middag med syster och kanske en alkoholfri drink? YeaH Jag längtar!
Så nu gör vi fredag mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar