söndag 28 augusti 2011

Gnäll fia



Vi har en gnäll fia här hemma. Hon vet inte vad hon vill sova äta leka med pappa. You name it hon kan inte bestämma sig. Och föräldrarna är super trötta. Mamman har avbokat tvättstugan och gör ett nytt försök på tisdag. Inte alls upplagd för hemma sysslor idag, Egentligen hade jag tänkt att vara hemma och pyssla och fixa men jag ändrade mig. Har gjort grattis kort på datorn och slår in present. Blir nog ett litet mindre kalas idag för Viktorias faster. Lite kladdkaka och kaffe tror jag väntar oss.
  Gårdagen blev en trevlig shopping tur med systerdottern. Hon hade pojkvännen med sig och jag blir alltid så nostalgis av dem två. Vill också vara tonåring och så där super kär. Vi fick alla med oss lite godsaker från  olika butiker. Viktoria tyckte om att bli buren av kusinen och titta på alla spännande människor. Ha ha vi såg även några spöken:)
Nej nu ska jag ta tag i mina små älsklingar som ligger i sängen och latar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar