lördag 27 augusti 2011

Lördags sega

Igår blev en hektisk dag. Vi sprang runt och gjorde ärenden och handlade mat inför kvällens gäster. det blev en trevlig kväll och inte alltför sent. Idag små plockar vi hemma och gör sådanna där saker man inte hinner annars. Senare under dagen ska jag och Viktoria möta upp hennes kusin och åka till Kista och små shoppa. Hoppas på att få med oss Viktorias moster också och sen bege oss till pappas restaurang. Och då även passa på att säga hej till morfar och plast mormor. Måste verkligen komma på ett smeknamn för plast mormor. Mina syskon barn kallar min pappa för foffa då de är deras plast morfar. Men vad kallar man plast mormor? Mommo? Tåls att tänka på någon som har någon ide? Eller ska tiden avisa vad viktoria själv vill säga? Jag har hinkat kaffe och har kommit ikapp mig nu. Lilltrasan sover gott och är redo för dagen. Hoppas ni får en underbar lördag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar