måndag 1 augusti 2011

Trött mamma

Det var en trött mamma som steg upp i morse. Det tar tid att skapa rutiner och komma underfund med när och hu rman skall sköta dem dagliga sysslorna. Jag tog en powernap mitt på dagen med Viktoria och blev lite piggare. Men en promenad ner till Edsviken tillsammans med svägerskan och Viktorias kusin var dagens höjdpunkt. Lagom ansträngande och välbehövligt för både mig och Viktoria. Frisk luft och sen mat på det. Nu känner jag mig ovanligt pigg för att vara så sent. Jag fick tom tummen ur och dammade av ytor här hemma. Lilltjejen sover just nu och jag kopplar av i soffan framför tvn. Imorgon är maken också hemma. Vi måste tvätta och sen kommer BVC. Vi har dessutom vår års dag imorgon så hemma mys vore toppen. I morgon har vi varit tillsammans i nio år. Tiden går så fort och det gör ont i mig att veta att Viktoria en dag kommer bli stor jag vill ju att hon alltid ska vara liten:)

1 kommentar:

  1. ja fyy.. har ångest varje dag för att Ture en dag ska flytta hemifrån hahaha

    SvaraRadera